Badminton

bilder fra helgen i Moss

heiheei!

Nå har jeg slappet av, sett på farmen og koset meg etter og ha kjørt bil og fly i hele dag, blæh! Er altid like godt og komme hjem og slappe av etter en helg på badmintonstevne. I helgen har vi vært i Moss, for første gang på mange år, hehe så var koselig det. Blir alltid mange minner av et stevne.Jeg har også fått shoppet litt, så kommet ett innkjøp imorgen! Siden det er en stund siden jeg har blogget kommer det litt ekstra bilder, heeh håper det ikke er alt for mange da! BTW: Ikke den beste kvaliteten på bildene siden de er tatt med mobilen. Ha en fin kvelg;

Training all days

Hei der søte lesere♥

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra nok en dag med trening. Har vært på badminton treninger og jogget hele denne uken, og det skal jeg prøve å fortsette med en god stund til. Har fått så sykt dårlig kondis i sommer, så det er en god grunn før at jeg trener, hehe! Har ikke trent så mye i sommer, bare gått på fjellet noen ganger, så var faktisk godt å komme seg på trening igjen:) Føler du det samme?

Bra helg i Sverige

Heihei søte lesere♥

Helgen har vært kjempe bra, og god start på første badminton turnering:) Fikk 1 i doubbel og 3 i mix, var jo artig det, hehe:) Men det har vært en kjempe koselig helg i Sverige (Luleå) Men Charlotte, Anja og Caroline! Men det er altid like kjedelig å sitte i bil i nesten 12 timer i 2 dagen:/ Med gangsperre osv.. Var artig og se folkene igjen der, og komme seg litt bort fra Mehamn. Vi kjørte etter skolen på Torsdagen, så overnattet vi i Finland i hetta. Så kjørte vi tidlig på mårran på fredagen. Så når vi kom fram til Luleå hadde vi hele dagen å shoppe, og gå rundt på senterene:) Så helgen har vært koselig og artig:)

Kiruna bilder

Heihei♥

Grunnen til at jeg ikke har blogget så mye disse dagene er pga at jeg har vært i Kiruna på badmintonstevne, og det var kjempe kos, og en veldig morsom helg, blir mye minner fra den turen:) Ogås såv vi på et sånn innvandrer hotell, eller det var jo ikke det da, men det var ikke langt ifra. Det er det styggeste og det værste hotelle jeg noen gang har såvet på. Vinduet var helt opp i taket, og guttene fikk ikke vindu+ at det var gammeldags og rotete når vi kom inn! Så reiselederen for laget  sa vi ikke kunne bo der mer, så vi skiftet til scandic.

Fint hotell? vi hadde rom under den der platningen, og rommene så ikke ut!!

Oslo og snart ubm:)

Heihei:)
Nå har vi nettopp vært nede på hotellet og spist en god frokost,så nå er det bare noen timer til Norges mesterskape i badminton begyner, gleder meg sykt, men gruer meg også veldig!

Prøver ny skoene:)

Ozzy osbourn wannabe!

Kule solbriller fra mix, hahaha:)

Blondt eller bruunt?

Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre, hjeelp meg! Blondt eller brunt?:)

Bilder fra Skellefteå

Hallo!

Her er noen bilder fra Skellefteå, og noen fra da vi spilte kamper:)

De vi spilte mot!

Off for en grimase, hahahXD

Finalen i dobbeln

Blgges;*

Herlig helg i Sverige!

Heihei!

Herregud for ei koselig helg det har vert i sverige med beste klubben, og ble utrolig fornøyd med 1 plass i dobbel og 3 i mix:) Så har hatt det kjempe koselig/gøy, så vidt jeg ville reise hjem igjen. Vi var utrolig heldig med hotell plassen, det var lizom rett i sentrum/handlegata. Vi kunne gå rett ut døren og inn på kjøpesenteret + at vi hadde 2 kinaresturanger, fresses og max rett ved siden av som vi kunne velge mellom. Så nå gleder jeg meg utrolig mye til Gøteborg om ikke så veldig lenge:)

btw: fikk ikke tatt så veldig mye bilder, eller nesten ingen for å si det sånn, hadde enten glemt kameraet på hotelle elns:O

Litt lite badekarr for to, menmen fikk nu plass:P

Første gang vi var i Skellefteå, off uvandt å se hele teamet samla, savne litt da vi var så mange:/

Pakke pakke pakke!

Hei:)

Jeeej, imorgen drar vi til sverige på badminton tunering, gleder meg kjempe mye, så nå er det bare å pakke sakene igjen.

milkshake

nå har jeg carita og veronika lagd milkshake, mmmmm!!

Bilder fra Sandefjord

Denne halgen har vi Vært i sandefjord og helgen etter den som kommer nå blir det sverige tur, å helgen etter sverige blir det Bådtsfjord. Og så blir det norges mesterskap(Ubm) i April engang, og gøtebårg i Mai så det blir mange stevner framigjenna, men gleder meg mye til alle:) skal bli godt komme seg litt bort herrfa!

Her er noen bilder fra Sandefjord:)

kos på hotellet

ombordstigning snart!

nå sitter vi å venter på flyet som går om noen minutter! så blir det shopping:))

reiser viere til oslo

heihei:)
nå har vi åvernattet her i Kirkenes side i går, og nå har vi pakket klar tingene igjen og klar for å reise til oslo åså kjøre til Sandefjord:) gleeedings:)

Kos i Tana

Nå starter tuneringen, og vi gjør oss klar for kampene:) og spiser godteri, snakker og koser oss:)

Tana here I come!

Hallo!
Nå sitter jeg i bilen med Anja og Caroline, på vei til Tana for å spille badminton. Kjenner jeg begynner å bli klar for stevne etter en lang pause,gleder med til å møte folke, skal bli ei kjempe koselig helg:)

Trening snart! ( Badminton)

Hejj!

Idag har det bare vært en chille dag for meg, sett film og spist godteri, vell jeg vet det ikke er helg, men det er fortsatt ferie, så begynner skolen imorgen:( Off for å være helt ærlig er jeg ikke klar i det hele tatt! Men får vell bare tvinge meg opp. Har hett en helt fantastis ferie, mye fint i jule gave osv. Såve lene, og bare chille, men synd det snart er over:(

Nå gjør jeg meg klar for trening, får prøve å gå på alle treningene før sandefjord den 20 jan. Men får å være ærlig har jeg vært skikkelig lat i dette halv året, så sandefjord blir det første stevne mitt dette året, eller dette halvåret. Nå har jeg gått på badminton i snart 7 år, men kjenner jeg begynner å bli en liten smule lei nå!